Menüü

Eesti Gaas on parima teenindusega suurettevõte

Eesti Gaas on parima teeniduskvaliteediga suurettevõte, selgus RAIT Faktum & Ariko läbiviidud uuringust.  

Küsitluses „Suurettevõtete teenindus vaadeldi kokku 13 kohalikku ettevõtet nii panganduse, telekommunikatsiooni, energeetika kui  posti- ja logistikateenuste sektorist.

Teeninduse meeldivuse keskmiste hinnangute järgi saavutas parima tulemuse Telia. Teisele kohale asetus Eesti Gaas ning kolmandale SEBKliendi probleemide lahendamise ladususes oli parim LHV Pank.

Kahe näitaja kokkuvõttes said parimad tulemused Eesti Gaas, LHV ja SEB pank.

„Tulemus on seda rõõmustavam, et meie jaoks on viimastel aastatel olnud väga oluline muuta suhtlus kliendiga personaalsemaks. Ühtlasi tahan tänada kõiki Eesti Gaasi inimesi, kes päevast päeva professionaalset tööd teevad,“ sõnas Eesti Gaasi tegevjuht Ants Noot.

Uuringu valimiks oli 1003 täiskasvanut vanusevahemikus 15-74 aastat, valim kujundati üleriigiliselt esinduslikuna piirkonna, soo, vanuse ja rahvuse lõikes.

Klienditugi (E-R 8:30-17:00)

+372 63 62 555