Eesti Gaas moodustab kolm regionaalset klienditeeninduskeskust

26.04.2017

Eesti Gaas korraldab sel kevadel ümber kontserni klienditeeninduse struktuuri ning moodustab kolm regionaalset keskust Tallinnasse, Tartusse ja Kohtla-Järvele, mida toetavad keskne arveldus- ja kõnekeskus.

Ümberkorralduste raames suletakse 1. juuniks 2017. a kontorid Jõgeval, Põlvas, Jõhvis, Narvas ja Kiviõlis. „Inimesed on meiega arveldades liikunud e-kanalitesse, nii et kohapeal tehtud maksete osakaal järjest langeb,“ selgitab muutusi Eesti Gaasi juhatuse liige Raul Kotov. „Näiteks käis kogu veebruarikuu jooksul Põlva kontoris maksmas vaid 21 ja Narva kontoris 24 inimest ning ka ülejäänud kolmes kontoris jääb maksete arv kuus päeva kohta alla 15,“ toob ta välja konkreetsed numbrid.

Uutes regionaalsetes keskustes pakub AS Eesti Gaas muuhulgas ka konsultatsiooni ja lahendusi küttelahenduste osas. „Erinevalt teistest gaasimüüjatest pakume meie kliendile terviklahendust alates projekteerimisest kuni torustiku ja küttesüsteemi väljaehitamiseni, samuti gaasikatla paigaldust ja tulevikus plaanikohaselt ka hooldust,“ sõnas Kotov.

Suletavate kontorite kliente teenindatakse edaspidi klienditoe telefonil ja e-posti teel ning vajadusel tavaposti teel. Kõik kliendid on saanud personaalse teavituse selle kohta, kuidas edaspidi Eesti Gaasiga ühendust hoida. „Kui tekivad küsimused, võib kohe pöörduda meie teenindaja poole. Kui klient ei ole kuu aja jooksul pärast kontori sulgemist e-arvet tellinud või püsimakset teinud, võtame temaga ise telefoni teel ühendust ja pakume abi, kuidas olukord lahendada,“ lisas Kotov.

Klienditoe kontaktid on:

Gaasiarvestite näidud tuleb endiselt teatada

Tavaposti kontaktid on:

  • Liivalaia 9, 10118 Tallinn
  • Tähe 135, 51013 Tartu (Jõgeva ja Põlva kliendid)
  • Keskallee 17, 30321 Kohtla-Järve (Jõhvi, Narva ja Kiviõli kliendid)

Arvete tasumiseks saab klient valida enda jaoks sobivaima viisi kas oma internetipangas, Eesti Gaasi e-teeninduses,  pangakontoris või postkontoris. Tasumisel tuleb märkida maksekorraldusele kindlasti viitenumber, mis on kajastatud arvel.

Kõige mugavam on kasutada e-arve püsimakseteenust, mis võimaldab panka tellitud e-arve automaatselt tasuda. Selleks tuleb tellida omale Eesti Gaasilt e-arve kas oma pangast või Eesti Gaasi klienditoe ülalpool toodud kontaktidel ning sõlmida oma pangas e-arve püsimakseleping. Edaspidi tuleb arve otse panka ning kliendile sobival ajal makstakse automaatselt.

Mugav on oma arveid vaadata ja tasuda ka Eesti Gaasi e-teeninduses. E-teeninduses on näha kõik sõlmitud lepinguid Eesti Gaasiga, samuti arvete vaatamise, maksmise ja trükkimise võimalus.

Sularahas saab arveid tasuda:

  • postkontoris (teenustasu Omniva hinnakirja järgi)
  • pangakontoris (teenustasu panga hinnakirja järgi)

Avaldused, soovid, teated ja lepingutega seotud küsimused saab saata kas e-postile klienditugi@gaas.ee või tavapostiga ülaltoodud aadressidel.

Eesti Gaas tänab kõiki kliente koostöö eest ja jääb ootama uusi meeldivaid kohtumisi uutes suhtluskanalites.